Fire Life hyttetur på Helgeland
1.8 - 7.8
Det er med glede at vi inviterer til denne turen:). Det blir helt topp:). Her nedenfor har du mer info om turen. Save the date!
Kjære Fire Life, Kingdom venner, da ønsker vi å meddele at det blir en tur til Helgelandskysten august 2026 for gjengen. Vi tror det kommer til å bli episk sterkt!
Vi har reservert «Sions Palass» som ligger på Helgelandskysten på en øy som heter Aldra. Dette er en av de vakre perlene på Helgelandskysten. Her lever man i prakt med Guds skaperverk.
Turen starter med noen dagers hvile med herlig program med spennende opplegg for deretter hvile.
Dermed har denne retreaten 1 uke å tilby deg med herlig tid!
1.8-7.8 (Hvile de første dagene, så spennende opplegg med undervisning, tilbedelse og gøye opplevelser med fjell, turer, fisking, natur skjønne omgivelser og synet av elg i midnattsolen.)
Bli med oss!
Opplev Nord-Norge i sommer!
1. og 2. august ankomst.
Flere kommer 1.august og 2.august, vi rigger til og forbereder oss i hvilen.
Mandag 3. AUGUST
Temaer: Intimitet med Jesus (morgen)
Velkommen Hellige Ånd (Kveld)
10.00 - frokost med undervisning.
13.00-14.00 - Egentid med Gud
14:00 fritid
17.00- Middag .
19:30-Kveldssamling med kveldsmat senere på kvelden.
Tirsdag 4. AUGUST
Temaer: Å høre Guds stemme (morgen)
Åndens Ild (Kveld)
10.00 - frokost med undervisning.
13.00-14.00 - Egentid med Gud
14:00 fritid
17.00- Middag .
19:30-Kveldssamling med kveldsmat senere på kvelden.
Onsdag 5. AUGUST
Temaer: Himmelsk autoritet (morgen)
Helbredelse og Guds kraft (Kveld)
10.00 - frokost med undervisning.
13.00-14.00 - Egentid med Gud
14:00 fritid
17.00- Middag .
19:30-Kveldssamling med kveldsmat senere på kvelden.
Torsdag 6. AUGUST
Temaer: Tungens kraft (morgen)
Utsendelse (Kveld)
10.00 - frokost med undervisning.
13.00-14.00 - Egentid med Gud
14:00 fritid
17.00- Middag .
19:30-Kveldssamling med kveldsmat senere på kvelden.
Noen hyttetur referanser
Så gøy at du vurderer å bli med! Hadde vært kjekt å hatt deg sammen med oss. Her er noen tilbakemeldinger fra tidligere hytte turer vi har arrangert:
Takk for en fantastisk hyttetur. Det var så bra🤩. Gleder meg allerede til neste gang. Det som var bra med hytteturen var, god plass, fin beliggenhet, to bad🤩. Felleskapet var helt nydelig. Alle var så hyggelige, inkluderende og det viktigste at alle elsker Jesus❤️. Opplegget var helt supert. Gode temaer og gøy med vitnesbyrd og å bli utfordret litt. Det er slik vi utvikler oss😊. Det jeg likte best med turen var: å få nye fine venner, og at du hadde lagt inn litt alenetid med Jesus. Dette vil jeg absolutt anbefale til andre. Hvorfor: gå ut av komfortsonen, nye bekjentskap og bruk av nådegaver og bønn for hverandre.. Hilsen Marianne
- Marianne
«Jeg opplevde dette som en veldig fin plass å være, med mange gode folk samlet og et felles fokus på å oppleve mer av hva Gud har for hver enkelt av oss. Det var et tydelig fokus på å høre Guds stemme, og vi fikk høre mange gode vitnesbyrd som inspirerte. Fellesskapet var varmt og inkluderende.»
- Ole Endresen
"Tusen takk for at jeg fikk bli med, det var en veldig kjekk helg med god påfyll, akkurat det jeg trengte🙏🏻
Syntes det var veldig bra opplegg med at vi fikk gjort ganske mye på de få dagene. Det var veldig greit at vi ble delt opp i grupper så vi fikk bli kjent med flest mulig i løpet av helgen og likte samholdet-, alle var der for å bli kjent (eller bedre kjent) med hverandre og å bli enda bedre kjent med Gud🙏🏻
Litt usikker hva jeg likte best, er veldig glad i lovsang så jeg likte veldig godt at det var musikk og lovsang.
Veldig bra undervisning, kjekt med litt variert og kjekt å høre flere vitnesbyrd også.
Ja jeg ville anbefalt det videre til andre for det var en så god helg med påfyll, man får se Gud med nye øyne gjennom andre, og man blir kjent med andre disipler av Jesus. Så det var en veldig bra helg.
- Keth
Synes opplegget med beliggenheten til møtet var bra! Kjempekoselig bygd.Likte godt undervisningen og lovsangene veldig godt. Synes det var fint med at andres vitnesbyrder ble knyttet opp mot temaet! Vil gjerne anbefale en slik tur fordi her blir man kjent med andre kristne og få dele sine erfaringer og opplevelser med Jesus
- Monika
Det er fint å møte de som en har sett bare på skjerm fysisk men også for å bli bedre kjent. Det er en velsignelse å være med å se ulike gaver og en får en større forståelse av hvem vi er i Kristi kropp. Veldig kjekt å møtes fysisk og oppmuntre hverandre. Undervisningen har vært veldig bra, teoretisk og praktisk og viktigheten av å bli bedre kjent med hva vi møter i hverdagen.
Absolutt å anbefale en blir mer utfordret selv og blir sterkt oppmuntret til å gå på med ny giv når en kommer tilbake i det hverdagslivet.
- Jon Peter
Hytteturen er en fin måte å komme sammen fysisk for å bli enda bedre kjent i ett godt, inkluderende og trygt miljø.
Her får vi god undervisning, deling av sterke og rørende vitnesbyrd, som er trosstyrkende og skaper håp. Du blir oppmuntret og berørt. Det er herlig lovsang og sterkt Guds nærvær. Du får være med å tjene og bruke nådegavene dine i løpet av helgen. Det er også lagt opp til egentid med Gud.
Jeg kan anbefale å være med på en slik tur. Å sette av tid til å velge Gud, i ett herlig fellesskap vil være med på å strekke og forme deg, vi er som levende steiner.
«Og bli også selv oppbygd som levende steiner til et åndelig hus, til et hellig presteskap til å bære fram åndelige offer, slike som er Gud til behag ved Jesus Kristus.»
1 Peter 2:5 NB
Takk for en fantastisk flott herskapelig hyttetur
- Marie
Helgelandskysten Nord-Norge tur
Da ønsker vi gledelig å fortelle deg om at vi kjører på med en Fire Life hyttetur i første eller andre uke i august. Dette blir helt rått og kan fort bli en livsforvandlende herlig helg der vi går mer på dypet sammen i bekjentskap med Gud og hverandre i fellesskap, dette er en kjempefin mulighet for deg å treffe flere av gjengen i Fire Life/ Jesus Lifestyle/ Firestarters og få dypere kontakter.
Vi har fått mulighet med avtale om å booke ferieparadiset Sions Palass på Stuvland, Aldra, Der vi sammen kan være, spise, søke Gud, overnatte, ha møte og bruke tid sammen. Dette er vi takknemlige for og syns det er helt supert. Helgelandskysten er et vakkert og godt overkommelig sted å komme til. Vi håper at flere av dere har muligheten til å bli med. Vi hadde en fin samling tidligere i Lindesnes i 2025 og nå håper vi å kunne få en fine dager sammen. Vi starter offisielt mandagen med opplegg på øya fra morgenen. Dermed inviter vi gjester til å komme fram til øya lørdag 1.august eller 2.august søndag.Vi har senger/overnatting for fordelt på flere steder/soverom, samt ekstra sovested i Naust/minihus.
Til de fleste som bor i andre fylker langt unna. Gjerne bestill flybillett, togbillett, buss-billett eller kjør og kom og bli med! Har du drøm om å oppleve Nord-Norge så kan dette være en gylden mulighet.
Jeg vil og legge til at det går fint om du ikke kjenner så mange fra før, vi legger til rette for god inkludering.
Målet med denne helgen er å legge til rette et møtested der vi i fellesskap kan fysisk møte hverandre, bruke tid sammen, bli kjent og få opplevelser med Jesus. Vi ønsker å ha en sterk sosial happening, samtidig som vi kombinerer det med det åndelige for å gjøre denne helgen best mulig. Her ønsker vi at alle skal være inkluderte og føle seg sett og lyttet til. Først og fremst fellesskap og kontakt med hverandre og Gud, deretter undervisningen. Det er så mange som har så mye godt å komme med og fortelle, vi ønsker å inkludere deg og ønske deg så velkommen til å være med oss! Dette på tross av alder og generasjoner. Her ønsker vi alle så vell som 20-70 åringer velkommen:)
*Egentid med Gud.
Her kan du legge opp slikt du selv ønsker til hvordan du skal søke Gud. Vi anbefaler at du kan utføre 2 økter med variasjon i å søke Herren. 1 økt med å lese i bibelen/Andakt. 1 økt med å be i Ånden/fra hjertet/tunger. 1 økt med å øse ut ditt hjerte høyt for Jesus, der du kan gå deg en tur og snakke med Jesus. 1 økt der du leser i en kristen bok som du har med deg. Ved å bruke stoppeklokken og innta 22,5 min på hver økt, så rekker du 2-3 økter.
*Frokost med andakt.
Her setter vi opp 2 personer til å dekke bord og tilberede frokosten. Deretter er det 2 andre som rydder av bordet. Andre kan selvfølgelig hjelpe til om ønskelig. Andakten er på en cirka 30 min, der vi også har vitnesbyrd/dele fra hjertet på 30 min og fellesbønn ca 10 min. Utenom andaktsstunden blir det fine stunder til å dele hjerter og temaer med hverandre med hyggelig samvær.
*Kveldssamling.
Her blir det en samling på kvelden, der vi søker Gud sammen. Intro på 10 min/ Bønn/Lovsang 30 min. Tale på 30 min og profetisk betjening/forbønn/helbredelse 30 min. Og litt gruppe-samtale på 20 min. Til sammen er tiden beregnet til en samling på 2 timer. Dette er kun forsalgs for tidskoder, ting endres og etterhvert.
For spørsmål
Om du lurer på noe, ta kontakt med Daniel på SMS/telefon på 40040969. Man kan være med på hele oppholdet eller deler av den.
Kommunikasjon.
Vi oppretter en chat-gruppe for de som blir med og samtidig har vi kontakt over sms.
«Ta med deg bibelen og godt humør og kom med en lengsel etter mer.»
Hvordan komme seg dit? - Trykk for å lese.